Proč pomůže pohyb

Za nepříjemné pocity při menstruaci jsou zodpovědné hormonální výkyvy. Pokud prožíváte bolestivou menstruaci, můžete si ulevit i bez léků.

Pomůže vám pohyb. Ten napomáhá k vyplavování endorfinů. Rovněž způsobí rozproudění krve, což vám od bolesti uleví. Cvičení má i pozitivní vliv na ochablé nebo příliš stažené svaly pánevního dna. Ty jsou další příčinou bolestí.

Odborníci doporučují méně dynamické aktivity. Místo aerobního cvičení si dopřejte procházku nebo třeba hormonální jógu.

Zvládněte menstruaci bez bolestí

Dbejte však na to, že při pohybu se potíte, což naopak vyvolává odplavování pro tělo důležitých látek, zejména hořčíku. A ten je pro mírnění menstruačních křečí důležitý. Měla byste ho proto doplnit, nejlépe pestrou stravou.

Jakákoli aktivita současně klade vyšší nároky na to, abyste během svých dnů zůstala v čistotě a pohodlí. Proto můžete při menstruaci nosit menstruační kalíšek Aneercare Sport. Je velmi nenápadný, příjemný pro nošení a zcela spolehlivý za všech okolností. S kalíškem můžete cvičit, sportovat i chodit do bazénu.